1546

Bra dag.
Började med att lillasyster väckte mig vid halv nio, kom och kröp ner i min säng med en bok och bad mig läsa. Jag läste typ, 4 sidor sen somnade vi båda igen. Vaknade en timma senare och gick upp för att börja fixa frukost, vilket failade så jag gjorde lunchen istället. American pancakes med blåbär och lönnsirap, fruktsallad, egen & färskpressad apelsinjuice samt blåbär, hallon, och banan smoothie. Gott zlatan. Jag halvsover, Mor har nackspärr, småtjejerna spelar dator konstant och sjunger & min låtsaspappa badar i avföring. Stopp i avloppen nämligen, luktar förjävla illa.. Bror sitter och spelar antar jag, brukar vara så iallafall.

Inte en aning om vad som händer ikväll, men blir nog till att sitta hemma. Kanske laga lite käk och så, sjukt sugen på fiskgratäng med skaldjur. Tror vi har grejer hemma till det, fantastiskt.
Öh va? Jag skriver väl inte alls bara om mat? Neeeejdåå..

Jag äter inte för att leva, jag lever för att äta.

FRAMTIDEN. <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: ja det är jag :D vadådå?!??!? <333

2011-01-15 @ 17:07:35
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: gööött :D klart! andré är med men de gör inget va? :)<3

2011-01-15 @ 17:35:28
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: smsa mig sen när är klar :) du har mitt nummer va? <3

2011-01-15 @ 19:12:15
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0