2255

Jag tänkte sova nu. Försöka sova illafall. Gå och lägga mig i sängen och glo på en film menar jag..

Jag är helt fantastiskt pepp. Hittade ett sjukt bra band igår, skrev nåt om det på fb och en vän säger att han ska på konsert med dom i april & att det bara kostar 250 spänn. BLEV JAG LYCKLIG ELLER?! Ah, det blev jag.
Så nu står konsert inplanerat på schemat, fantastiskt. (y)
Imorgon är det tydligen skola igen vad jag har förstått, om jag kommer ut från huset. Idag har jag brutit ungefär varenda ben i hela kroppen när jag halkat på diverse isfläckar. Eller, isfläck kanske. Det är ju trots allt vad det är, en enda stor irriterande skadeglad isfläck.

Nu vet jag vad jag vill bli i mitt nästa liv. Jag som är så fantastiskt skadeglad, tänk när halva sveriges befolkning har snubblat runt på mig, vad bra jag skulle må då. Amazing. Ska skicka brev till herren gud & meddela detta. Vet inte om han vill tillåta detta i det syftet. Får hitta på nåt så han tillåter det..
______________________________________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är Gud hippie? varför är alla kyrkor så tråkiga då?

2011-01-11 @ 14:23:26
Postat av: Anonym

wzuuup med att göra narr av gud? :(

2011-01-11 @ 18:25:04
Postat av: PAAAAAU

Jenny: well, vad du vet. Dom kanske inte alls är tråkiga? Det kanske är massa roliga träffar och grejer där på nätterna med musik & ballonger och sånt. Who knows?

2011-01-17 @ 20:52:04
URL: http://shroomish.blogg.se/
Postat av: PAAAAAU

Anser förövrigt inte att jag har gjort narr av någon, hade jag varit troende hade jag sett gud som en hippie. Jag menar, mjorden, mänskligheten och allt som finns här är rätt flummigt på sitt eget vis, och varför måste det vara negativit att vara hippie? I think it's kind of cool...



Beträffande hans fru så visste jag inte vem hans fru var riktgit, men jag tror att hon är varm och god och givmild, det är väl en perfekt beskrivning på tomtemor också? Varför inte liksom...?

2011-01-17 @ 20:55:17
URL: http://shroomish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fast det som du skriver och sättet du skriver det på får dig att framstå som om du gör narr utav det. Ser du gud som en hippie? Visst dom gillar fred osv, men deras livsstil går ut på att ta/röka droger. Tror du det är Guds livsstil också?

2011-01-28 @ 12:26:57
Postat av: PAAAAAU

First of all: Vem är du? Alltid lättare att skriva när man vet vem man skriver till.



Åhh, alltid detta tjat om dessa jävla droger.

Jag skiter i fullständigt i droger och allt som har med det att göra. Jag var trött, satt och snackade med en kompis om random grejer mitt i natten, fick idén om mitt brev, sökte på "gud" på google för att hitta en bra bild, och denhär bilden kom upp.

Det är en bild på en hippie, that's all. Jag har inte sagt att gud är storrökarN^ himself, jag har bara gjort ett simpelt inlägg på min blogg där jag själv inte anser att jag gjort narr av någon. AAAAAIGHT?

2011-01-31 @ 17:09:11
URL: http://shroomish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0