2302

Bedtime!
Tänkte bjuda er på en bild först. Eller ja, bjuda och bjuda, den är på mig så det kanske mest plågar er...
Nääjdå..
Som dom flesta vet gillar jag förändring. Som att raka bort hälften av håret och såntdär.
Men jag fick för mig att testa mittbena, som jag varit extemt skeptisk mot.
Jag säger inte att det är fult, för vissa passar otroligt bra i det men det har tyvärr på senare dagar
blivit lite av en fjortisstämpel. Jag brukar dock inte bry mig om vad som är "inne" eller vilket som hör till vilken stil, utan jag kör mitt race och vad jag tycker känns bra.
Jag har testat lite, och kommit fram till att jag nog trivs rätt bra i mittbena. Eller..?






Jag ber om ursäkt för dålig bildkvalla, men det är så det blir med för hög ISO och en himla massa stressande så man inte hinner kolla vad man har för inställningar.. :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0