1930

Hemma. Varit och lämnat lillasyster, blev tidigare än jag trodde så jag är nu hemma och grubblar över hur jag ska överleva kvällen utan att dö av beslutsångest. Solsidan eller No ordinary family? Det är frågan.. 

Var på CityGross en sväng också, vi hade kuponger på gratissemlor så jag tänker trycka i mig en sån ikväll.
Konstigt att jag inte är tjock....... Köpte även en bok, Om jag kunde drömma. Inte så förtjust i filmerna, men har inget att läsa och den kostade bara 50 spänn så vafan, har ju också hört att böckerna ska vara 18547432957439875 gånger bättre. Det fick det vara värt.

Nu ska jag fläska ner mig i en fåtölj med en semla och SOLO. Grymt.
Ha det fint om jag inte orkar uppa senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0