1605

Woho, idag blir det första blogginlägget på en vecka?
Jag är duktig.

Har varit fålig uppdatering för att jag knappt sitter vid datorn, och när jag gör det så pluggar jag bara.
Ja, jag är faktiskt rätt sjuk, har kollat upp det redan. Ni behöver inte vara oroliga dock, tror inte att jag kommer vara såhär duktig länge till, det går nog över snart...


Är hemma från skolan idag, igen.. Blivit mycket frånvaro det sista, men min mage är totalt crashad.
Fantastiskt tråkigt att bara sitta hemma med magont och huvudvärk,
och det enda som är roligt att göra när man är sjuk är att äta.
Jag gick därför till skafferiet förut, och finner att där inte finns något att äta. Eller, jo,
men inget sådär: GOSH! Fan vad gott, det tar jag!
Ne, och i samma stund som jag stängde dörren så kom ordet häxkakor upp i skallen på mig.
Minns ni dom? Det onyttigaste som finns, gjort på typ.. Kakao, sirap och Corn Flakes om jag inte minns fel?
Låter bra, det tänker jag göra.
Slänger nog in ett recept sen med om dom blir goda.


Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

sv superkul att du är med och tävlar om valfritt smycke :) om du gillar smycken så har jag startat en egen webbshop! Kika gärna in.. http://shopbyalexandra.se

2011-01-25 @ 22:24:34
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: thesswester - inte som alla andra

så jävla goooottt! :D

2011-01-26 @ 10:11:56
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0