0349

"Då har jag också skaffat blogg..." SLASH CARE. Ganska logiskt faktiskt.

Börjar bli rätt sent. Mina ögon vill inte stirra på skärmen mer. Vill stirra på insidan av ögonlocken.
Hunnit fixa till lite på "designen" också, eller vad man nu ska kalla den.
Nu ljög jag, ska inte säga att jag har "hunnit fixa till lite". Jag har suttit och kämpat tamigfan hela kvällen.

Idag har jag lärt mig en massa bra saker. Ne, de har jag inte.
Jag har lärt mig hur man laddar ner saker, vilket visserligen är ganska bra.
Har även skaffat två redigeringsprogram som jag inte förstår ett skit av. Känns bra..
Om nån känner sig manad att lära mig så go on, jag är öppen för förslag.

Nu tänker jag lyda mina ögons lag och sova. Gnight och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0